محمد مهدیمحمد مهدی، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

Mohammad mahdi

روزهای که در بیمارستان بستری بودی

1390/11/23 18:47
نویسنده : هانیه
361 بازدید
اشتراک گذاری

١٠روز در بخش نوزادان بستری بودی و مامان مدام بالای سرت مراقب نفسهای قشنگت بود..شاید من روزی 2 ساعت هم نمیخوابیدم اما خداوند این قدرت رو به من داد که لایق مادر شدن باشم و بتونم این سختی ها رو تحمل کنم...صدای دستگاهی که برای ضربان قلب و تنفس به تو وصل بود..مدام به من استرس میداد..حتی وقتی خونه بودم این صدا در گوشم بود.....این روزها رو به عشق تو وبه امید آینده روشنت و با توکل به خداوند بزرگ سپری میکردیم..

 

بخش نوزادان بیمارستان الزهرا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mahsam
19 بهمن 90 1:11
وای اصلا طاقت دیدن ناراحتی هیچکسو ندارم چه برسه به نی نیا
خدا رو شکر که محمد مهدی خدا حافظو نگهدارش بوده وهست


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Mohammad mahdi می باشد